25.05.2018 03:18 http://sch-einesystem.tumblr.com/post/174240215338/

Die Sache http://sch-einesystem.tumblr.com/post/174143734603/ hat sich geklärt nachdem ich dem geschrieben hatte.

Ich bin da immer vorsichtig weil wenn jamdn angibt er habe geld erhalten
daß er in Wirklichkeit nich erhalten hat dann ist das zwar erstmal was
positives wennman Geld egscnkt bekommt aber dann kommt irgendwanndas
Jobcenetr an und sagt, hey, sie haben doch eien Rechnung von 17 Euro
bezahlt - wo kommt da plötzlich das Geld her udn unterstellt einem
Sozialbetriug oder es kommt das Finanzamt und untersellt eienem illegale
Nebeneinküfte. Deshab zeige ich sowas an. Damit nachher ganz beruhigt
sagen kann: das habe ich aber damals gemeldet daß das nicht okay ist.

Es war swchierig genug mein HartzIV/ALG2 druchzubekommen ich hab keien
Lust meine Ansprüche druchsowas zu gefährden.

Max Bähring

——– Forwarded Message ——–
Subject: [Ticket ID: 419704] Invoice Number 17060 - received wrong
“Invoice Payment Confirmation” - there has been no payment
Date: Fri, 25 May 2018 10:33:28 +0000
From: PROVIDER  Billing <billing@PROVIDER.net>
Reply-To: PROVIDER  Billing <billing@PROVIDER.net>
To: Maximilian Baehring <maximilian.baehring@googlemail.com>

PROVIDER  Logo
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Maximilian Baehring, support has responded…

Support Ticket Response

Our support team have replied to an open support ticket, please see the
details below and a link to reply.

Hi Maximilian,

Apologies for the delay in response, certain records had to be recovered
from cold (offline) storage for checking.

   How can that be?

It appears Invoice #12777 shows an additional TX reference relating to
the same payment.

The duplicated payment has been removed from the invoice and thus the
overcredit removed from your account in addition to the credits being
used to the recent renewal invoice (#17060).

If there is anything more we can do to assist you or you have any other
questions feel free to let us know.

Ticket ID: #419704
Subject: Invoice Number 17060 - received wrong “Invoice Payment
Confirmation” - there has been no payment
Status: Answered

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[1] https://78.media.tumblr.com/e037198cc56af72db1ecc2c8e61ce08e/tumblr_p9acy3m0V31sofvubo1_1280.jpg